LÄS INLÄGGET

verkligen förlåt för att min blogg kanske är hur tråkig som helst att läsa just nu... men jag har inte haft så mycket tid till att blogga som jag hade förut. jag har verkligen försökt hålla mig borta från datan, för att försöka konsentrera mig mer på skolan. mina betyg är inte dom bästa. och jag vill inte gå ut i 9an och ha högst G i alla ämnen, och sen få jobba på donken rästen av livet.. haha nejdå men jag försöker iaf få bättre betyg. men jag ska såklart fortsätta blogga, men ni får bara stå ut ett tag med att jag har dålig uppdatering. (just därför jag knappt får några komentarer längre)

har precis dushat, fixat naglarna + ögonbrynen. annars idag träffa ja kristiina på stan och ah vi träffa ju några där också, hahahha ''mormor som står och röker i köket och bakar bullar''. garva typ sönder..

kommer med bättre inlägg imorn, puss&godnatt !

Kommentarer
Postat av: simone

Din blogg är inte tråkig gumman, ibland kanske det känns så för en själv dock :/

2010-03-25 @ 10:17:53
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0